Tester :D kommentera gärna

 

TEST

Hur bor du: Villa / lägenhet :D
Brukar du komma i tid: ja, försöker komma 8.00
Hur lång är du: 181 cm
Kan du laga mat: Ja :P
Vad jobbar du med/pluggar du: går i grundskola, men vill jobba som fotograf
Vad har du på dig just nu: Underkläder, Kofta, jeans, lösnaglar, strumpor, och hårsnodd :D
Har du någon fobi: spindlar, hajar, höjder, skräckfilmer, nallepuh låten " hej nallepuh :O " , våldtäcktsman, mörker...... mycket mer mer palla skriva :D
Hade du en bra kväll igår: Absolut tack älsklingarna http://aalexandrat.se och http://mandielovetwilight.blogg.se och en annan ( inte än älskling )
Vilket är ditt senaste inköp: hahahahahahhahahaahhaah, det som jag och esma köpte... ( gapskrattar )
Din favoritdryck på morgonen: oboy <33
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma.. 100 kronor till stan <3
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja?
Vad hade du sönder senast: en kudde ( fy på oss ********* )
Vem snackade du med senast: pappa ( alex )
Varm favoritdricka: SAFT XD
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Saft med krossad is i och sugrör :D
Alkoholhaltig favoritdricka: SPRIT neeej men ingen?
När gjorde du senast något riktigt dumt: ....
Saknar du någon just nu: Alexandra och Mandie , så JA
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte svara på mina sms ( hahahhaa )
Någon jag stör mig på: esma, franskaläraren, MARVEN
Intressen: Cheerleading, shoppa, kompisar, tjäna pengar, se på tv, spela dator, mysa till film, äta gott, vara med släkten, simma, ha kul. m.m
senaste person du kramade: HENRY<333
Senaste person du ringde: Alexandra
Senaste person som ringde dig: Inger :)
Vad drack du senast: Citronlemonad
Vill du ha barn: ja ( inte nu men sen kanske )
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa, kontokort, barnbidrag, pengar, tonåring <3, paket, mobil, kamera mm. :D
Har rakat dina ben någon gång: JA
Är du sugen på något nu: Nej ( ont i magen sen igår )
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jag är tolv?
Använder du hudkräm: nej, alergisk.....
Attraheras du av män med skägg: spelar ingen roll, men snyggingen johnny depp har ju skägg så antar det :D
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: ja, om jag har lust.
Röstade du i det senaste valet: TOLV ÅR GAMMAL ÄR JAG ( damp )
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JA, tack vare älsklingarna <3333 älskar er
Vilken låt lyssnade du senast på: Lilla hjärtat
Har någon annan sovit i din säng inatt: Min nalle ( sen jag var liten )
Vad tycker du är äckligt: Skolmaten, fyllegubbar, nedskräpning, läskiga filmer mm
Har du pengar på mobilen: japp 12 kronor :O mycket va?



Vilken svordom använder du mest: får inte svära för pappa men jag har hittat genvägar..
BLÄ, F.....A.....N, GÄLAR ( ni vet som fisken har ) HÅVETTE, FAEEN mm
Vilken tid är din väckarklocka inställd på : 07.12 men mamma / pappa väcker mig sju
Var köper du dina matvaror ifrån: Päronen köper la det?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Ny mobil, hus, kamera, bil, sen massor små saker.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
När var senast någon stötte på dig: venne
Vad åt du till middag senast: Chinamat igen
Kan du vissla: Ja!
Tittade du på tecknat när du var liten: ja,, massor
Äger du några popband t-shirts: nej?
När flög du senast: 2009 till London
Pratar du några andra språk: Engelska / försöker lära mig finska
Har du gråtit offentligt: ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: piercing i naveln och en kolibri + rosa blomma på svanken
Vad har du med dig in på bion: popcorn, godis, kompis, saft..
Vad har du för väder: molnigt just nu
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: bild, idrott, slöjd ( tackar manda för den ) och typ eng?
När sov du senast på golvet: ALDRIG
Vilken är din favorit drink: milkshake
Gillar du din boendesituation: nej vill flytta.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 6, somnar när jag blir trött typ :D
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej, gör vad jag känner för..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: nej?
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 13 <333
Tror du på liv på andra planeter: ja kanske
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: du är bäst, du kan klara detta jaag tror på deeeeeeeej !!!!! jippie :DDDD
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: ja,, amanda SKA med mig :D hahahhahaa
Tycker du om att krama folk: Ja, måste kramas oftare...
Äger du en digitalkamera: ja men den dampar
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: jennifer aniston, jennifer brown, miley cyrus.. xD
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: JAAAAAAAAAA ( gör inte så mot mig då litar inte jag på er så mycket sen )
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: lite :O
Är du mörkrädd: JAAAA
Tre saker du alltid har med dig: mobil, kläder kanske? vet inte mer puss

 

 

KOMMENTERA


p.s bjuder på bilden



kolla vilka jag träffade :D



..... :O


Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0