STAN

Idag stack jag och alex till min mormor coh bad om pengar till en ny bikini :D

Så vi fick 800 kronor ( tillsammans, hon sålde basketrabbaten oxå )
sen cyklade vi iväg till stan. Där kollade vi bikinis... 46 stycken :O
Sen valde jag och alexandra en var.
Sne när vi skulle hem så började det regna och åska.
Och vi blev skit rädda, så vi satte oss på donken.
Men då sa pappa att vi skulle hem, så vi sprang till rese och sen cyklade vi hem ( skrikandes ).

Aja, tack för dagen sötnos..
p.s här hemma hos oss är det spöregn och vid en väg så var det översvämming.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS <33

Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0