Sanningar

Nästan alla gör ju sånna här sanningar så jag tänkte testa på mig själv..

30 sanningar om mig :


1 Jag ÄLSKAR CHOKLAD

2 Popcorn är enligt mig godare än chips

3 Om jag har tråkigt flätar jag håret

4 Jag är cheerleader

5 Ser jag pengar så tar jag de

6 Jag har gjort massor dunt när jag var liten

7 jag har kollat på simpsons sen jag var 4 år gammal

8 Min kusin andrea har/ska söka till talang, lilla melodifestivalen, lilla shlagerstjärnan, julias stjärnskott med mera

9 Jag har lyssnat på eminem sen jag föddes

10 Jag älskar att göra nya headers

11 Jag är livrädd för småkryp

12 om jag hade blivit en kille hade jag hetat William

13 Jag har en hund, två katter, och en sköldpadda

14 Tuggumi, klubbor, choklad och gele är mina favoritgodisar

15 Jag har lätt för språk

16 Jag har en dröm om att bli fotomodel

17 Jag längtar till nästa vecka

18 Jag vill bli fotograf

19 Jag ville bli sångerska för ungefär ett år sedan

20 Jag älskar USA

21 Jag saknar jonna, amanda och alexandra

22 Jag vill bli rik

23 Jag har varit med om ett bilrån

24 Jag har varit inne i ett slakteri

25 Jag har nio bästavänner

26 Jag ÄLSKAR Djur

27 Jag gillar RÅGI

28 Jag gillar att bada i örlen

29 Mina släktingar är mitt allt

30 Kramar gör min dag

Dagens sötnos :



Jonna älsklingen du fattar inte hur mkt jag saknar dig. *** om vi inte träffas snart <333


Kommentarer
Postat av: Mandie<3

Hoppas inte att det är mig du saknar<3

För då syns vi snart<3<3<3

2010-05-22 @ 14:01:12

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0