Svar på Frågor. :D

Vart köper du dina kläder?

ps älskar din blogg / paulina

Olika, Men oftast på h&m. :D

Kan du lägga upp bilder på när du var liten?

/ marie

A, det kan jag kolla in i morgon :D


Är du bortskämd?
Din kompis sa det / anonym

Vilken kompis..? :) ja det är jag.. haft tv & dator sen jag var 2 typ.. när jag var liten fick jag typ allt jag pekade på.

men nu ska jag få en pool och en mobil så det är ju lite dyrare nu när man är äldre <3

Är 4 på bilden men hittade inte den när jag 2 

Vilket är ditt favoitdjur? / anna
KATT absoult,, min älskling busan ( mossie ) har jag haft sen jag var 6 år tror jag.. ÄLSKAR HENNE

Hur sminkar du dig, kan du lägga in ett

inlägg om det? föresten din blogg äger /julia

Klart,, vill ni veta berättar jag :D

11 på bilden, passade inte i lösögonfransar då xd

Hur kan du vara så smal? du äter ju så mycket? Jag blir tjock efter typ en kyckling :o

aja, bra blogg / lina
Alla i min familj är smala så jag antar att det finns i generna :D

Det känns ganska bra och ja jag äter massor. Jag borde nog ändra på det...

Hur lång är du?

/ klara

Jag är jättelång.. 182 centimeter.. jag skulle vilja vara typ 169 cm.

hur många gånger har du färgat/slingat/tonat håret? älskar ditt hår <3 / julia

En gång mörkrött, sen brunt, sen ljusbrunt, sen mörkblont 3 gånger,, men slingor vet jag inte.. ska slinga mig nästa vecka igen :D

USH FÖR BILDEN


tycker du om ditt utseende? / malin

Ja, antar det. Vill ju bli modell så det borde man ju tycka då.. Men ibland vill man bara hålla för ansiktet hela tiden

för att man ser hemsk ut..


Du skrev att du hade 9 bästavänner.. vilka?

/ annika

Gabriella, alexandra, amanda, jonna, izabelle, fanny, emilia, andrea och lina ( vuxen men aja ) <333 älskar er <333

jag, jonna, lina och hennes lillebror på bild :D <3 älskar er


Hur mycket får du i veckopeng

/ linda

50 i månaden,, om jag tex tvättar, lagar mat, tar hand om lillen så får jag lite extra typ 75 :D

Älskar du någon? / rebecca

Ja, jag älskar min släkt, mina bästavänner, mina husdjur.. men ingen annan ( eller jo, johnny depp ) <3

DET VAR ALLA FRÅGOR, OM DU HAR EN FRÅGA TILL MIG

MAILA MIG VIA [email protected] FRÅGA INTE VARFÖR DEN HETER SÅ :D


Kommentarer
Postat av: Amanda<3

Naw<3 tack jag står med bland alla älskade<3

2010-05-23 @ 15:02:06

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0