Just nu ÅSKAR DET

Jag och alex har nu stängt av all ström i mitt rum, för det åskar :O
Förut var det sol, sen kom regn och hagel, nu är det åska :O
Va fan är det med vädret i sverige alltså?
Aja här kommer bilder som var tagna när det var sol ( typ 10 min sen ).


Mitt jättefina rum :D

Alexandra i min finfina säng.

Min "raja" som jag lutar ryggen mot nu :D

'Jag måste verkligen sluta med allt onyttigt,, mår as dåligt av det jue..
( eller nej, jag är beroende )

Sötnos måste verkligen äta mera :D puss

Sitter hon och bloggar eller?

Min magnettavla med personer jag äslkar och bryr mig om mest av
allt på hela jorden :D saknas bara två....

Det var lite bilder :D
Just det ikväll ska jag och sötnos se på "sex and the city 2'" på bio :D
puss


Kommentarer
Postat av: Mandie<3

Får man hänga me ikväll?

Och nej det är finare än mitt!<3

2010-05-29 @ 15:26:32
URL: http://mandielovetwilight.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0