Hej, nu är mandie här :D

Hejhej, nu sitter manda här med mig på min säng,, jag fryser som fan, för vi var ute förut i typ 2 minuter ( stackars mig :( ) men aja nu fick jag veta vad vi ska ha med oss till ********* på torsdag.
jaaay, men jag har oxå fått veta att massa föräldrar ska följa med och säga till oss när vi ska sova typ.. men jag ska ju ha med datan och massa skit så jag har ngt att jag när ljuset släckt. aja här kommer lite listor..

Vad jag skrev att jag skulle ha med till ********* ...

·    filt

·    kuddar

·    gosedjur

·    solglasögon

·    chips

·    godis

·    bikini

·    nattlampa

·    ipod

·    saft

·    mackor

·    mobil

·    pengar

·    kläder   

·    smink

·    hårsaker

·    ficklampa

·    kamera

·    batteri

·    mobilladdare

·    underkläder

·    resväska

·    papper

·    pennor

·    handukar

·    ögonmantel

mm




aja, puss


Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0