FEEEEEEEEEEEEEEST IGEN

-Hejhej, nu är det så här då da.. att vi har festat igen.. blir nog imorn oxå men aja :D
Först kom julia och då jag bara typ hoppade omkring.. hyperaktiv??
sen kom josse, alex, anna, tim, andreas och då hoppade vi studmatta.. sen satt vi och pratade och jag typ blev asarg på andreas.... inget jag vill prata om ( någonsin ) så nu till det roligaste... på kvällen så typ satt jag josse, julia, och anna på studmattan och typ dampade. här är lite som jag skrev till alexandra nyss när jag skulle berätta var som vi hade gjort!

flummade as mkt.. jag spyde, anna sjungde, vi pratade, dampa, skrattade, strula ( eller ), kv

ävdes.. kul va ??



 SVARA I KOMMENTARS FÄLTET :D

Sen så skulle anna möta amanda XL så jag gick in..
kyss och stul på alla ( XD )


Bilder från kvällen






SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOOOOOOOOOOOOOOSAR






Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

2010-05-15 @ 22:12:36
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0