FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

Ni som har undrat vad vi har gjort i dag så ska vi berätta det nu..
Först på morgonen så ringde andreas och väckte mig -.-
Sen ringde alex mig..
Sen kom alex och då trööka vi för att jag var så trött.. sen blev de fart på oss med att göra oss i ordning för våran hemliga fest.
Sen fixade vi i ordning i mitt rum :D
Sen väntade vi, sen kom typ alla.
Då satt vi och väntade på de sista.
Då webbade julia alex och jessica med en massa.
Men sen ( Lite senare ) så kom vi igång.
Sen hände en massor med anna, alex, amanda... hahha inget som jag vill prata om på internet..
Anna blev "gift" med andreas och sen typ satt vi och skyddade anna från sin make... Ja typ sparkade iväg andreas när han kom för nära.
Sen efter en massa skit så körde vi s,k,h? och då hände massa mer.
Och senare när jag och anna, andreas, josse gick in i mitt hus ( vi var ute hela tin ) så typ berättade anna för mig att hon typ inte fattade vad som hade hänt under kvällen :O
Då kom andreas och var lite väl närgången, så jag sa åt honom att gå ut ur mitt hus. fast han löd mig inte..
Så jag slängde ut han. Och anna mådde typ jättedåligt så vi typ satt och pratade.
Sen gick vi ut igen och hade roligt med de andra.
Sen gick de flesta. och jag josse och alexandra var kvar.
Se gick josse och nu sitter jag och alexandra i min säng och myser..
De som kom var :

anna
alexandra
jennifer
jessica
amanda k
julia aw
filip
amanda l
julia c
josefin
julia a
david
moa
¨
puss på er.. här kommer lite bilder :












KRAM PÅ ALLA SOM KOM HAR VARIT JÄTTE KUL :D <333

Kommentarer
Postat av: aanna:D

HAHHAHA CPSTÖRT KUL xdd

2010-05-14 @ 13:29:50
URL: http://aannalitborn.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0