Eric Saades skiva + autograf + hjärta :D

Idag när jag jag kom hem till
min farmor så kom andrea skuttande fram
till mig och sa att hon hade ngt till mig..
undra var det var...



Eric saades skiva <3
Han e sååå snygg..



WOHO :D

Men iaf,, min kusin andrea va på julias stjärnskott igår?? och efter att
hon hade sjungt så sjungde eric... och sen satt han och skrev autografer.
Jag fick se på film när han skrev min autograf :D
För min underbara faster köpte inte bara till andrea.. hon köpte till
mig och min andra kusin vanessa oxå... skit snällt va?

puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Hej du! Har inte sett din blogg innan förrän du hade skrivit om eric :O xD Sorry att jag drar nytta. hahah Skulle jätte gärna vilja ha hans skiva D: Puzzar o Kramizz. ♥

2011-03-08 @ 17:41:05
Postat av: Bianca

Kan du ge en aotograf?

2011-04-19 @ 16:48:09

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0