Ciao hemma igen :D

Hejhej, nu sitter jag och en idiot här på min säng och tuggar tuggumi :D
Vi har varit på stan och köpt en sak till min klasskompis.. han tvingade oss. ni som vet vad vi köpte.... kommentera eller berätta inte för NÅGON.. puss puss..
Men i alla fall så var det jätte kul på stan. vi typ flumma hela tiden ;P
Men asso gud var svårt att hitta det vi sökte för ingen affär hade ju det xD
Hejdå <
33


BILDEN ÄR BORTTAGEN


otroligt onaturligt fula en person på bild :D


/ JAG HATAR DEN DÄR TJEJEN : @
SÅ JÄVLA HEMSK ALLTSÅ.
ASSO NI SOM KÄNNER HENNE VET HUR JAG KÄNNER OCH VARFÖR MEN ASSO JAG FATTAR
INTE VARFÖR HON GÖR SÅ HÄR?
HON FÖRSÖKER SABBA FÖR  MIG HELA TIDEN
GENOM ATT SNO MIN EXBÄSTIS, LJUGA, SLÅS MED MERA.
JAG FATTAR INTE HUR DUM DY KAN VARA?
FOLK TROR PÅ MIG MER ÄNDU BARA FÖR ATT DU LJUGER SÅ MYCKET
OCH DU KOMMER ALDRIG LYCKAS BRYTA NER MIG DIN LILLA HEMSKA UNGJÄVEL,,, MOHAHAHA
FOLK ÄLSKAR MIG, JAG HAR ÄKTA VÄNNER VILKET DU INTE HAR.
JAG HAR LÅTSAS VARA VÄN MED DIG I TYP 2 ÅR NU.....
HÅLL KÄFTEN BARA ÄR DU SNÄLL.
 ( var jag för hård? nej det förkänar hon )
FY FAN SÄGER JA BARA FY FANS JÄVLA HELVETE HUR KAN DU IGENTLIGEN SOVA OM NATTEN...

/ allt skrivet i efterhand... puss till mandie föresten


Kommentarer
Postat av: Mandie<3

Jaha... vart hittade ni det då... haha:)

2010-05-05 @ 18:51:22
URL: http://mandielovetwilight.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0