bra låt<3


Kan inte klandra dig
För tänkande
Att du aldrig riktigt kände mig
Vid alla
Jag försökte
Neka dig
Men ingenting gjorde aldrig mig att känna mig så fel

Jag trodde jag var skyddar dig
Från allt som jag går igenom
Men jag vet att vi gick vilse på vägen

Här är jag med hela mitt hjärta
Jag hoppas ni förstår
Jag vet att jag svikit dig men jag kommer aldrig göra
Detta misstag igen
Du förde mig närmare vem jag egentligen är
Kom ta min hand
Jag vill att världen skall se
Vad du betyder för mig
Vad du betyder för mig

Bara vet att
Jag är ledsen
Jag ville aldrig få dig att känna så liten
Vår historia är bara början
Men låt sanningen bryter ner dessa murar
Oh yeah

Och varje gång jag tänker på dig
Jag tänker på hur du drev mig genom
Och visade mig hur mycket bättre jag skulle kunna

Här är jag med hela mitt hjärta hoppas jag du förstår
Jag vet att jag svikit dig
Men jag kommer aldrig göra det misstaget igen
Du förde mig närmare vem jag egentligen är
Kom ta min hand
Jag vill att världen skall se
Vad du betyder för mig

Du får mig att känna som om jag själv
Istället för att vara någon annan
Jag vill leva det vardagliga
Du säger det som ingen annan kommer att säga
Du vet exakt hur man tar sig till mig
Du vet att det är vad jag behöver

Det är vad jag behöver
Ja

Här är jag
Av hela mitt hjärta
Jag hoppas ni förstår
Jag vet att jag svikit dig
Men jag kommer aldrig göra det misstaget igen
Du förde mig närmare
Till vem jag egentligen är
Så kom ta min hand
Jag vill att världen skall se
Vad du betyder för mig
Vad du betyder för mig

Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0