Svar på frågor m.m


                      Kram till alla som komenterar ;D







Skicka Mail till mig så svarar jag och om ni ritar något till mig skriver jag ut det och lägger ut det på
min blogg, mail :

[email protected] klicka inte ni måste gå in på hotmail.com. 



Skicka Mail till mig så svarar jag och om ni ritar något till mig skriver jag ut det och lägger ut det på
min blogg, mail :

[email protected] klicka inte ni måste gå in på hotmail.com.





 

 

 

 

 

 

 











Här är et nytt klipp där jag svarar på tittarfrågor <33
http://www.youtube.com/watch?v=_IBlP4Y6L44


Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0