Sorry men hon gick hem halv 10

Hejhej, förlåt att jag inte la in bilde från igår men jag och alexia typ tappade bort tiden och sen hann jag inte lägga upp fö att klockan blev så mkt. men iaf så dampa min mobil nu, asso knapparna funkar inte och vissa har lossat så jag visste inte hur jag skulle fråga alex detta.. men då kom jag på att jag kan fråga via bloggen.

Alex..
Jag undrade om det gick att du och jag typ kunde ha sovaöverkväll på påsklovet.. kommentera svaret.

Lägger upp snart igen, lite svårt att " nörda " med lösnaglar.
puss hej.. <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

SV: visst kan vi ha det :)

2010-03-26 @ 15:32:21
URL: http://aalexandrat.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0