Gott & blandat

Hejhej, idag är det cheerleading. så jag ska snart åka iväg, men innan dess så nät surfa jag lite.. men nu kommer lite onödiga saker :


chockladfontän : helt onödigt  men ändå vill man ha <33


 Mirakel frukt : jag har provat och det var inte alls som det stog i texten
det var jätte äkligt. smakade som konstgjordt socker. ( bllllllä )

Texten :   Olika saker smakar på olika sätt, så har det alltid varit och det är väl egentligen ingen som klagat över det. Citroner har till exempel varit sura i alla tider och har till och med fått viss uppskattning för detta. Men tänk om du själv skulle få bestämma vad som är sött och inte? Låt en mirakeltablett smälta på tungan och säg välkommen till upp och nervända smakvärlden. Sura saker som sötaste godis. Äta en citron och skölja ner den med vinäger? Smakar som kola och saft. Rabarber och Tabasco smakar underbart (på ett sött sätt)! Och då kan du ju bara tänka dig hur söta söta saker smakar? Vi snackar en vulkanexplosion av njutning i din mun.

 Issugrör???  det ser så fint ut men finns det något som är mer onödigt. man kan inte äns dricka ur det xD


STORA ballonger vill jag ha : men vad ska jag ha de till hehe onödigt :D


Gud vad jag babblar,, här kommer en blid på en pyramid som vi gör på cheerleadingen <33

Sånna får vi göra på cheerleadingen det kallas pyramid <33 det är jätte kul ( onödigt inlägg jag vet ) herrå <33 fast det är inte vi <33

herrå :D

Kommentarer
Postat av: Molly

Vilken cheearleading går du i?

2010-03-21 @ 13:59:19
URL: http://oxoxmolly.blogg.se/
Postat av: neeeenns

Jag går i duchess, men jag är inte med på tävlingarna än för att jag gick med i gruppen lite senare och jag har inte lämnat in medlems avgiften än, vi ska göra det i maj :D tack för att du läser <3

2010-03-21 @ 14:06:33
URL: http://neeenns.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0