Dumma lilla stad ( miljöförstörare )

Hejhej, idag har jag varit på stan med pappa pch vi köpte ett par mjukisbyxor och sen var det
earh hour så pappa tvingade upp mig på berget så att vi skulle se när ljusen släcktes.
Men ingen typ släckte, alla bara skiter i moder natur känns det som.
Liksom allt Lyste jättestarkt även om det inte var öppet någon stanns.
Netto, utebadhuset, livs, höghusen, lottens hus, emilias hus,
filip och davids hus, mm hade på många lampor.
Men vi var iaf duktiga för vi satt och spelade spel, med stearinljus :D
Sen skulle jag bada och det var väl skönt, men lilla jag kunde såklart inte
låta bli att tappa papper i vattnet. Så jag fick typ sitta och plocka
upp små blöta pappersbitar ur vattnet ( smarta lilla jag ).
Men iaf så är det cheer imorn, ska bli kul att träffa frida, och alla där.

Nu ska jag se på mean girls så ni får ha det bäst <33

Skit söt video :




Kommentarer
Postat av: ellen - jönköpings största proffsblogg

Tack, verkligen jätte gulligt :D länkar dig senare idag!

Du har inte lust att lägga upp på din blogg att fler ska rösta? Elr de kanske är för mkt begärt? :$ Kram<3

2010-03-28 @ 12:51:47
URL: http://eswalander.se
Postat av: Anna

sv: Simon är min kille om det är det du menar(a)

2010-03-29 @ 22:45:47
URL: http://aannalitborn.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0