JAG VILL HA PENGAR NU...

Jag vet att jag låter jättebortskämd,, men jag behöver pengarna till ngt bra..

* ett årskort på sommarland ( så att jag kna åka med manda och julia i sommar <33 )
* klackskor,, ( jag vill ha ett par til därför att jag behöver det ibland... plus att om ni ( mamma och pappa ) inte köper det till mig så köper jag det själv.. ni kan inte hindra mig att ha klackskor... jag ÄLSKAR klackar och jag tänker ha det äver om jag blir en och nittio då.... det skiter jag i,, folk kan glo hur mycket de bara vill :D )
* Smycken,,, ( vill ha )
Jag ska sälja en sak oxå... någon som vill ha en mopp för 200 kr??

 :)

Kommentarer
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

kul

2010-06-01 @ 15:27:35
URL: http://aalexandrat.se

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0