Jag gick och köpte...

Glass och då gick jag till en liten affär som säljer livssaker typ... och han som satt därinne han verkade
så ledsen, och hela affären var tom,, jag tog det sista magnum glassen och sen betalade jag och gick... jag vände mig om en extra gång för det är helt hemskt detta för mig...
Eftersom att netto öppnade så har han börjat gå i konkurs.. och jag bor typ " next to " den affären :(
Sen så såg jag att han säljer sin lilla affär på blocket,
jag känner verkligen bara ilska just nu därför att jag har
bott här i min lilla lägenhet i snart 7 år och han har alltid funnits där...
" livs u will always be in my heart "

Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0