.



Först så gick jag och alexandra till netto och köpte glass,, Gött gott


men hon åt massor av den,, titta så skyldig hon ser ut


amanda sitter och kollar på esma, becka när de
spelar kortspel, hahha fin min..

Sen gick jag, julia aw, jessica, alex till mig och hä-
mtade ett kontantkort till min mobil,, och min gamla
mobil som vi skulle göra en sak med senare..


mina skitsnygga skor



..............


julia goes crazy som vanligt,,, hahha puss


Sen gick vi tillbaka och då på rasten så slängde
vi ner min gamla ruttna mobil från a-huset.

så här såg den ut efteråt.

FINASTE NÅGONSIN


två sötnosar satt med mig i datarummet och gjorde "no:n"

VAD HAR NI GJORT IDAG? :D


Kommentarer
Postat av: Mandie<3

MÅSTE GÖRAS OM!

Men iaf, jag hitade en på omegle som var från sverige och jag har honom på min nya msn<3

2010-06-07 @ 20:10:54

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0