Dagen ägde...

Alla som känner mig vet varför... älskarer

Men i a f,, så när jag kom till skolan idag så var
det franska -.-
Det var ju sådär... men så slutar vi ju i allt idag :) så vi fick klubbor <3
Sen var jag och alex inne hela dagen typ.. vi var i aulan och fixade en sak.
Sen skulle vi ha talang och thriller och det fick ju sådär...
:D Sen hade vi slöjd och vi skulle ju sluta idag så
vi satt i ett litet syrum och snackade igenom hela passet ( jag, alexia,
anna, julia, amanda, jessica, marven och ngra mer.. )
Sen skulle jag och alexringa runt lite... hahha askul :D
Men iaf, jag fixade ju håret igår och jag fick en massa komplimanger... fast jag tycker det
typ shiftar i silver och vit :o men ändå snyggt. Anna tyckte jag såg ut som värsta perfecta bratzen..
Och hon trodde att det var en peruk så hon försökte dra av mitt hår typ...ajaj :) puss

men iaf ( skriver det ganska ofta menmen... ) nu ska jag göra lite afficher med mina favoritartister
på... visar de sen... ska sätta de på mina väggar sen..
p.s   E R I C   S A A D E äger skiten av alla töntar... <33

Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0