BADA :D





vid ingången på arenan.

så fint..


vi före badet,, och ja, jag är lång -.-

de sminkar sig

om ni inte ser så står det alex på spegeln... fint

Hej,, nu har jag varit och badat i typ 8 timmar,, jättekul.. men skulle bli lite roligare om man kunde vara i vattnet utan att bli dränkta, uppknäppt men iaf jätte kul :D och alex... puss pus :D <33 muuusigt
Jag åt: 3 slush ice, två bacon snacks, glass, pommes, klubba, chips och snacks :D
JAg är fortfarande hungrig,, :(,, ska snart äta lunch.. men sen blir det situps eftersom att jag ska vara
cheerleader imorn i skolan ( vi ska klä ut oss ) så måste jag ju se någulunda bra ut.. :D



puss


Kommentarer
Postat av: aanna

naw<3

2010-06-10 @ 14:27:23
URL: http://aannalitborn.blogg.se/

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0