YAAAY

Nu sitter jag här i emilias rum och dricker juice.
Jag gick och hämtade min dator och vi är grannar så
mitt internet räcker ända hit.. men jaja!
Idag har jag vaknat klockan 7.00 ( på en ledig dag ) därför att jag skulle fotas till tidningen :)
Jag träffade söta henry också :D <3 sen när jag kom hem så skulle jag sova.
Sen gick jag till stan med emila http://lillaemppu.blogg.se och jag köpte, saft, simdyna, toffsar och chocklad.
Hon köpte pennor. Men som sagt sitter vi här i hennes rum och myser till en film :D 






Handling - Imaginarium of Doctor Parnassus

Doktor Parnassus reser runt om i världen med sitt fantasirum, som låter besökerna välja mella lyckliga, glada föreställningar eller mörka, dystra föreställningar. Denna talang har Parnassus fått genom en överenskommelse med djävulen alias Mr. Nick. När Parnassus möter sin sanna kärlek, så gör han en ny överenskommelse med Mr. Nick om att få evig skönhet. Men att när deras barn blir 16 år kommer han och hans älskade att tillhöra Mr. Nick. Åren går och barnet närmar sig 16 år, Parnassus blir mer desperat att skydda sin familj, och när Mr. Nick kommer för att hämta dem gör de en ny överenskommelse; nu måste Parnassus genom tid och rum bekämpa omöjliga odds för att göra sina misstag ogjorda.

Regissör

Terry Gilliam
Verne Troyer
Michael Eklund
Johnny Harris
Lily Cole
Andrew Garfield





Den ä väl ganska bra,, men den får ett extra plus för att johnny är med :D

Kommentarer
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

sv; kolla igen.

jag har ändrat det nu (a)

2010-05-01 @ 09:18:27
URL: http://aalexandrat.se

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0