Lämna inte mig <33 i love u




Hejhej, jag vet att jag sa att jag skulle lägga ut en musikvideo som vi har hålt på med hela veckan men jag gömde min kamera hos mamma ( jag vet skandal ). Men så fort jag får tag i den ska jag ladda upp videon.. föresten så ska vi ( jag och lillaemppu.blogg.se ) göra en musikdvd.. kul, och i den kommer bland annat vara med på den DvD:n och ni får gärna köpa skivan senare på året. ( komendi och parodi skiva) För då kan vi frakta den till de som vill ha " men allt kommer ju kosta typ så vi får ju se sen. Men jag känner en massa inom musikbranshen ( stavning ) så de kan ju hjälpa oss. Men pöss på alla som kommenterar i alla fall. kommentera detta klippet så kollar jag era bloggar <33 ( jag har inte blogglovin )



Kommentarer

Skicka en kommentar Till Mig :

Vad heter du min lilla läsare <3:
Ska datorn komma ihåg dig?

E-postadress: ( publiceras ej <33 )

Vad heter din blogg, URL/Bloggadress:

Skriv till neeenns och lys glädje i hennes vardag:

Trackback
RSS 2.0